Bevásárlókosár
0 árucikk
 
 


Szállítási költség

3000.-Ft

Házhozszállítás a Posta

Futárszolgálatával

További tudnivalók

Egyes termékeket ingyenesen szállítunk!

 

Garancia, reklamáció kezelése

Hibás teljesítéssel, reklamációval kapcsolatos információk:

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.

  Garancia ideje a gyártási hibákra 6 hónap. A hiba jelentkezését azonnal /8 napon belül/ jelezni kell, majd az árut visszaküldeni,

(a cipőt tiszta állapotban!) a vásárlási blokkal együtt

a megadott visszaküldési címre:

           Kalocsai és Fivére Kft
9200 Mosonmagyaróvár,
            Kőris út 23.


A hiba felfedezése után a cipőt / vagy más terméket / már viselni nem szabad. / túlhordás /

A meghibásodott áru további viselése nem rendeltetésszerű használat, a garancia elvesztését vonja maga után.

A reklamációt jegyzőkönyvezzük, és a hibás árut visszaküldjük a forgalmazónak. Mindegyik márka forgalmazója fenntartja a jogot a reklamáció jogosságának megítélésére. Kérdéses esetekben fogyasztóvédelmi vizsgálatra kerül sor. A reklamáció intézési ideje 14 nap lehet, ez vizsgálat esetén 10 nappal hosszabbodhat. A javítható hibákat minden esetben megjavítják.

Fogyasztói jogvita esetén, panaszával a megyei /fővárosi/ iparkamarák mellett működő békéltetö testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó lakhelye szerinti békéltető testület illetékes. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a 

www.bekeltetes.hu   oldalon.


6 hónapon túl jelentkező hibák esetén a vevő a szavatossági jogaival élhet. Ez esetben viszont már neki kell bizonyítania, hogy a hibát már vásárláskor tartalmazta az áru.