Garancia, reklamáció kezelése
Hibás teljesítéssel, reklamációval kapcsolatos információk:
Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.
Garancia ideje a gyártási hibákra 6 hónap. A hiba jelentkezését azonnal /8 napon belül/ jelezni kell, majd az árut visszaküldeni,
(a cipőt tiszta állapotban!) a vásárlási blokkal együtt
a megadott visszaküldési címre:
Kalocsai és Fivére Kft
9200 Mosonmagyaróvár,
Kőris út 23.
A hiba felfedezése után a cipőt / vagy más terméket / már viselni nem szabad. / túlhordás /
A meghibásodott áru további viselése nem rendeltetésszerű használat, a garancia elvesztését vonja maga után.
A reklamációt jegyzőkönyvezzük, és a hibás árut visszaküldjük a forgalmazónak. Mindegyik márka forgalmazója fenntartja a jogot a reklamáció jogosságának megítélésére. Kérdéses esetekben fogyasztóvédelmi vizsgálatra kerül sor. A reklamáció intézési ideje 14 nap lehet, ez vizsgálat esetén 10 nappal hosszabbodhat. A javítható hibákat minden esetben megjavítják.
Fogyasztói jogvita esetén, panaszával a megyei /fővárosi/ iparkamarák mellett működő békéltetö testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó lakhelye szerinti békéltető testület illetékes. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a
www.bekeltetes.hu oldalon.
6 hónapon túl jelentkező hibák esetén a vevő a szavatossági jogaival élhet. Ez esetben viszont már neki kell bizonyítania, hogy a hibát már vásárláskor tartalmazta az áru.